Politica de returnare

Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul/produsele comandate, în termen de 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la recepționarea acestora, pentru vicii ascunse, cu menționarea motivelor, prin efectuarea probelor foto și video, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Returnarea prețului de achiziție se va face în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data comunicării deciziei de returnare, în contul bancar indicat de către cumpărător în Formularul de returnare.

Cumpărătorul are dreptul să solicite ca bunul ce prezintă vicii ascunse, să fie înlocuit sau reparat, în aceleași termene și condiții.

Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier.

Vă informăm că eventualele reclamații privind defectele estetice sau a viciilor aparente a produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 (patruzeci și opt)de ore de la momentul recepției produsului.În cazul în care returul este acceptat, bunul va fi înlocuit cu unul conform.

Dacă EXPERT POS nu va înlocui produsul returnat cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data la care se comunică decizia de returnare. Suma returnată nu include costurile inițiale de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, rupturi, găuri etc. Pentru a returna produsele, e suficient să ne informați intenția dvs, trimițând un e-mail la office@econmedia.ro

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

În cazul în care produsele sunt noi și nefolosite, nu prezintă defecte, sunt conforme, costul transportului de retur va fi suportat de către client. De-asemenea, responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră. Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea clientului expeditor.

În cazul în care produsul care este returnat ajunge deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va aplica o taxă echivalentă cu diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat, iar aceasta va fi comunicata clientului ulterior, după ce produsul ajunge în depozitul nostru și sunt constatate defecțiunile. Noi vom face dovada diminuării valorii produselor prin imagini foto și procesul verbal primit de la curier.